Kombajn musi pracować równo w szczycie żniw. Rozwiązujemy problemy z DPF, EGR i AdBlue (SCR), wykonujemy zaawansowaną diagnostykę elektroniki i oferujemy bezpieczną optymalizację mocy dopasowaną do realiów pracy w polu. Najpierw dane i analiza, potem konkretne działania i raport „przed/po” — tak minimalizujemy przestoje w sezonie.
01.
Sprzęt diagnostyczny wysokiej klasy
Pracujemy na platformie Jaltest z aktualnymi bazami dla ciągników rolniczych. Dzięki temu wykonujemy kompletną diagnostykę sterowników, podgląd parametrów na żywo (m.in. ΔP DPF, temperatury spalin, NOx, poziom sadzy, liczniki regeneracji), testy elementów wykonawczych, wymuszenia i kalibracje. Każdą wizytę kończymy raportem przed/po, żebyś dokładnie widział efekt prac i miał dokumentację serwisową.
02.
Transparentny proces i gwarancja na usługę
Zero niespodzianek: wywiad → diagnostyka → plan naprawy i kosztorys → realizacja → testy → raport. Zawsze zaczynamy od rozwiązań serwisowych, a dopiero potem, gdy to uzasadnione rozważamy inne optymalizacje. Na wykonaną usługę udzielamy pisemnej gwarancji oraz zapewniamy wsparcie po serwisie (kontrola parametrów, zalecenia eksploatacyjne).
03.
Mobilny dojazd do gospodarstwa
Oszczędzasz czas i redukujesz ryzyko przestoju. Nasz mobilny serwis z busem wyposażonym w hamownie mobilną WOM dojedzie we wskazane przez ciebie miejsce.
Mamy doświadczenie we współpracy z następującymi markami:
Najczęściej serwisujemy: Claas Lexion (5000/6000/7000/8000), Tucano, John Deere S-Series (S660/S680/S770/S780), T/W, New Holland CX/CR (np. CR8.80/CR9.80), Case IH Axial-Flow (6140/7240/8250), Deutz-Fahr C7000/C9000, Fendt IDEAL 7/8/9, Massey Ferguson IDEAL. Znamy typowe objawy i procedury dla tych platform.